Älskade Läsare

Typisk är jag.
Ni vet 10 fina komplimanger och 1 elak,- och den tar över och dominerar negativt.
Men jag tränar på att suga åt mig av de fina. Och denna kommentar som jag fick skickad till mig VÄRMDE idag, värmde och jag lyckades ta åt mig.
(Jag läser egentligen inte kommentarerna här på bloggen.
Jag utsätter mig inte för den tortyren.
Människan är hemsk när den kan vara anonym.)


____________________________________________________________________

_____________ om Välkommen till min nya blogg!:
Vill bara tala om att jag tycker du e en otroligt vacker kvinna och har alltid varit underbart speciell:) önskar dig hälsa, lycka och kärlek i livet o hoppas allt bli bra för DIG till slut <3 
Många varma kramar från ----------.
________________________________________________________________________


TACK K.


____________________________________________________






Det har varit en otroligt bra helg.
En helg att minnas. Därför känner jag att jag måste få berätta lite om den.
För detta är min blogg, hela meningen med att jag startade denna blogg var att få ur mig alla ord och känslor som strömmar inom mig. Ett substitut till mitt dagboksskrivande.
Jag har i o f s bjudit in världen som åskådare.
Men det är väll som så många andras vilja att synas, finnas och bli ihågkommen.
Jag är en bekräftelsejunkie
FREDAG - Bank, Fika hos sköna vänner, Svenska hjältar och Middag m Godis o chirre m.m
LÖRDAG - Fika på Cecil m C, Köpte ny jacka(!),
krysset o tippade, Lagade mat, Sen på kvällen gick männen på s k "Glöggfest", - Jag, C o bebis tittade på braidsmaids, tog ett glas vin o popcorn, åt kvällsmat och fick sen sällskap av männen som tydligen måste druckit v ä l di g t stark glögg (4.45tim senare än vad de lovade oss)
Nu har vi 1 på dem. C a t c h i n g
SÖNDAG - Slappmorgon, promenad,-förbi julskyltningen, handlade, städ&stök hemma, A lagade tacopaj (imponerade), besök o umgänge till Man C - Ars. Bakade rulltååta t kaffet, Tvätttid.. galetbrasöndaghej.
/Intresseklubben antecknade hela tiden.
___________________________________________
F U C K I N G P E R F E C T
_____________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0