En hel del ärenden och ett bra avslut på fredagen den 16e december

Idag har det verkligen varit full rulle..
Sånt gillar vi. Bara man får stanna upp o känna efter lite också. Det har jag kunnat göra.
Lite viktigt vid 10 ihop med M på banken
Avslut, nya uppläggningar och pepp.
Endel sköna gliringar o igenkännande mellan mig o M
- och inte alls,-längre,- tvungna inhopp av info, man svarar åt varandra och rabblar upp personnummer o gemensamma siffror,- f a s t den andra är fullt kapabel till att tala själv, men det görs ändå, på rutin,- bara för att det varit så i över 5 år.. Sen kommer vi på oss, skrattar lite o hymlar om "..gift gammalt par.." Som i detta fall har sin fulla poäng.
Men vi är trygga med det.
Han är grym på att gångeftergång,- efter gång,- rabbla upp hur räntor, amorteringar och såndär skit funkar.. och jag får alltid hjälpa till med allas personnummer, hur saker o ting stavas och har helt klart den snyggaste kråkan längst ner på pappret.. ;)
Vi möts.
Sen hem till barnens farföräldrar och flytt av barnstol. Inpackning i bilen av kläder o dyl för en härlig vecka med barn<3
Storhandla  + extra gott till fredagsmyset
1a fredagen på 3månader som kärleken inte jobbar natt.
VISLOGPÅSTORT
A T T vi gjorde
_____________________________________________
____________________________________________________
v ä r l d e n s finaste meddelande som gjorde mig gladast nånsin idag
- VI fixar detta -
Visst anade vi inte hur starka vi var tillsammans,-
när vi väl VAR tillsammans?
mäktigt att vi kan hitta till det nu

____________________________________
/min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0