FÅR MAN STÖRA MED MATBILDER?

Kokböcker, för Mig,- är som Playboytidningen var för den amerikanska mannen på 50talet.
GOT TO HAVE
MAT = PORR
Och visst är det många som tycker det är oerhört provocerande med "snuff"-bilder på hur mysigt man har det.. hjärta hjärta K Ä R L E K
Men jag tycker ju att det är riktigt mysigt att titta på dessa bilder.
Så här har vi två bilder från våran stök-morgon
Det är inte riktigt 100
Tända ljus fattas.. MEN DÅ BEHÖVS EN TÄNDARE
och eftersom det inte lämpar sig att dra en knytnäve i väggen efter allt letande och när Emilskinkan börjat svettas under de nykokta äggen på tallriken,- så fick det bli u t a n ljus denna morgon.
Barn åt gröt, Man åt gröt. De åt fort..som alltid. Men det gillar jag. Älskar att man får äta i den takt man vill.
Är man hungrig SKA man få sula i sig.
Mannen är en naturbegåvning
- Såg att barn var trött, tog initiativet till en vila. Nu vilar de.
Jag har plockat bort det värsta och ska unna mig en lektyr. Jag insuper mig v a r j e bakstav, granskar v a r j e bild, drömmer, fantiserar och myser, önskar mig, göttar och ber om en storkova så jag kan lösa ut alla materiella önskningar som florerar.
Älskar morgonar tillsammans med dem man älskar
..och här ska det komma ett *Snuff*
____________________________________________
L O V E L Y L Ö R D A G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0