" hotellet går man till för att dansa o ha trevligt! INTE bara stå o hångla.."

..stod det i smset...
haha
Fast oftast är de det trevligaste man kan syssla med när man är tokkär o kalas.
(Annars också)
Jag vill skrika ut min kärlek. Gapa o härja om den. Skryta och glänsa.
Jag vill i de finaste stunderna,- memorera varje rörelse, varje andetag och beröring.
Nykärsstadiet är så omtumlande härligt, så skört och så spännande.
Man går in i bubblan.
Landar mjukt
Jag skulle vilja berätta om h u r v ä l vi s t ä m m e r ihop.
Skulle vilja berätta att vi så ofta tänker exakt lika, är sugna på samma saker, tycker otroligt likt om mycket.
Jag skulle kunna rabbla upp alla ämnen..men du kan bara tänka dig..
.Kost.Sex.Inredning.Relationer.Stil.Drömmar.Träning.Musik.
Vi äter samma mat
Vi båda är intresserade av en sund livstil.
Vi kan träna ihop och peppa varandra som inga andra
Vi är lika vågade
Vi är galna ihop
Vi kan bläddra i inredningstidningar
Vi kan glömma tiden när vi ligger långt in på småtimmarna och drömmer oss iväg,- utan sömn.
Vi pratar om Då, Nu och Framtid
Vi har skönt folk omkring oss R I K T I G T bra folk
Vi kan ösa på med samma musiksmak och bara försvinna in i bas och skönsång
Vi dansar
Våra händer passar p e r f e k t ihopknutna
När jag ser han på håll känns det overkligt att han är min.
När han är som närmast vill jag inte släppa taget
När vi får fritt spelrum för att ge o ta kärlek,- försvinner allt annat. Tid o rum.
Varenda millimeter med honom älskar jag
fysiskt o psykiskt
personligt och ytligt

När vi är pågång är vi oslagbara
Vi är oskiljaktiga
Jag önskar alla mina nära denna kärlek.
Klart det är klyschigt.
A t t det är
Men då får det vara så..
Jag är så otroligt kär
VI ÄR
S K Ö N T PAR
K A N VA DET SKÖNASTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0