HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT?

..men den frågade besvarades rätt snabbt idag på morgonen..
Idag jobbar Han förmiddag.- Så vi fick smaka på morgonbestyren i ljud.
Jag är expert på ljud.
Skulle vilja påstå att jag är oslagbar där.
Fast Han ger mig inga marginaler till förvirring.
Tar han upp kastrullen som han ska koka gröt i slår han på den med skeden han ska veva gröten med när den kokar.
Ska han hälla upp juice i ett glas skakar han juicepaketet så våldsamt i paketet att det är omöjligt att tro att det skulle vara något annat han hällde upp i sitt glas,- som han har skramlat ner från skåpet.
Man skulle kunna tro att han försöker sig på en porslin o glas,-konsert i köket där symbalen är utbytt mot kastrull.
När han har klyver de kokta äggen i vedkapen är det bara en del i uppbyggnaden av oväsen som han sedan avancerar med att slå kaviartuben i diskbänken,- i tron om att kaviaren ska förflyttas ner mot öppningen.
A l l a VET att den ekvationen inte funkar.
Men inte han inte. Banka o slå.
Sen kommer det.
LE GRAND FINALE
Tugga o svälja,- inte 1,- nej utan 2knäckemackor av sorten SPORT+
Ni som investerar i ert välmående med dessa fiberrika brö´n, vet också att dessa brö´n är hårda. Skulle säga de hårdaste knäckebröden i knäckehyllan.
Tugga Tugga
Sen när han sväljer,- då kluckar han.
Han kluckar så våldsamt högt
Sveriges nationalsång har redan börjat ljuda.
Andra versen ger sin ton.
Brons och silvermedaljörerna har redan börjat klättra upp på sina pallar..
Alla väntar på att Anton ska äta klart, skramla i disken i diskhon och borsta bort smulorna runt munnen..avsluta med klunken med juice han lämnat för att skölja ur munnen från ägg o kaviar..
Allt är på rutin
Han har tagit guld.
Han är vinnaren
När jag tagit mig upp ur sängen, släpandes mot köket,- så möts jag av världens gladaste och morgonmysigaste själ, morgon snygg också. Fan.

"..jag har kokat ägg till dig...." - och ett vaket leende på det.
Jag s m ä l t e r.
Jag är kär i den mest väsnandes, hämningslösa skrammeldirigenten nånsin.
JAG ÄR ÄGD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0