Ibland vill man inte ha sina gamla sletna Umbro-, Hummel-, Nike- eller Adidasbyxor .. . .

som man fått när man spelat fotboll, innebandy eller från handbollen..för visst har man kvar gamla sletna byxor från förr, eller har man inte? oj, kanske borde man slänga.
Men jag tänker alltid " de kan ju vara bra att ha på för-säsongen på gruset "..
(vissa fattar mitt tänk där.)
. . I B L A N D önskar man sig en lite mer streetad, snygg, o-sportig dress där, i detta fall,-emblemen, eller flaggorna är snyggt virkade.
Så otroligt skön dress.
__________________________
____________________________
Bebis sover för natten sen ett tag tillbaka nu.


Har en skön kväll.
Gjortallamåstensomtillkommernärmanleverochanvänderetthem
Fixar o trixar med Julkort också
Safe´ar i år. Känns sådär för mig att inte klippa o klistra, rita och glitterlimma.
Men det får vara så i år.
Nästa år kommer det spruta glitterkonfetti upp i näsborrarna på de lycklig som får julkort av oss =)

..
Kände att jag inte blev tillfredställd av den processen,-
..så jag sydde nya överdrag till tre kuddar. Hade ett tyg som var lagom brokigt.
SvartVittGrönt
Får se vad mannen säger när han kommer hem efter eftermiddagsskiftet.
Vardagsrummet är H A N S inredningsmecka
.....not
Kvinnor har en tendens av att ta över ett hem.
Vi är sånna.
F r u n t i m m er

____________________________________________











___________________________________________








Koka tevatten, slänga in lite vikt tvätt i garderoberna, och sen blir det film och hångel efter 22.oo
..
GODNATT/ P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0