Möe text såhä ås


Bara 396 unika besökare såhär i juletid.
396 personer framför sin dator, bakom sin iphone.. som lägger tid på att läsa min blogg, mina ord,-
ett plock av vad jag vill dela med mig av.
Jag bjuder
Jag tvekar aldrig på att vi alla innerst inne är lika.
I grunden.
Jag tror på förståelse tillsist.
¨Vad du ger får du tillbaka.
Så många tvister skulle kunna lösas om man bara p r a t a d e med varandra.

Sen är jag galet glad för att vi skiljer oss i personligheter.
Men jag kommer på mig själv, när jag tittar på statistiken över hur många som läst och hur många som varit inne flera gånger om dagen,- med att undra ¨vad kan kittla, intressera, underhålla och provocera s å med min blogg som gör att jag har ett snitt på 400 läsare när det är som tätast på en dag.
(Nu är ju inte det något emot storbloggarna..)
- Men dock,- för MIG är det oerhört många. Återkommande.
Jag söker inte läsare vill jag poängtera.
Jag läser inte kommentarer.
Jag skriver för mig själv och helt ärligt för att få chansen att yttra mig.
Mina ord.
Vill man ta sig tid till att skriva några rader till mig får man göra det via facebook eller sms.
Då ser jag VEM det är bakom orden.
Vill också tacka för de långa, korta, breda o smala mail, sms och kommentarer jag fått av er läsare. Jag återkommer och läser om dem flera gånger efter att jag läst dem första gången..
Jag blir O E R H Ö R T tagen av hur många det är omkring mig som mår knackigt.
Hur många det är som inte känner att de kan dela sitt mående med någon, aldrig bli förstådd. Då vänder de sig till mig o berättar, tackar för att jag VÅGAR vara öppen. Att det hjälper dom.
Tänk om vi alla var öppna,- då skulle de som mår bra vara de annorlunda ;) haha.
Men KOM, bara KOM om du vill prata.
Jag kan inte göra annat än att lyssna och f ö r s t å.
'
Jag är väl medveten om att jag sticker ut.
Hörs o syns.
Men just sån är jag. Jag förstår det nu.
Jag tillhör dom barnen som blev nedtystade i klassrummet, för att de blyga och minde pratsamma skulle få komma fram, ja alla som hade lika rätt som Jag till det. Jag menade aldrig något illa med att prata på.. Det liksom bara kom, ord och känslor vällde i och ur mig r e d a n då.
^Ser ni mig om jag har en toffs mitt på huvudet med massor med gummiband och färgar toffsen rosa?^
. . . . .
Viktigt möte, A6, IKEA, julstök och fika på cecil.. massor däremellan.. men det blev mycket text idag.. mycket tangenttryck.
Köpte ytterligare en bok.. Nu har jag påbörjat läsa...
Avig Maria - Mia Skäringer (in progress)
Att vara med henne - Alex Shulman (in progress)
Att söka äktheten - Bill Hybels (in progress)

och idag införskaffades äntligen:
Att älska som en PORRSTJÄRNA - Jenna Jamesson
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jenna_Jameson










Nu är kärlek hemma - Ett glas rött vin (rekomenderas: Opal springs) ihop framför TOTT´HAM - CHELSEA
& med min nya bok.
Porr & Fotboll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0