Fina Boxholmare

Hej vännen!
Följer din blogg! Herregud kvinna vilken resa du har gått igenom/går igenom. Du är så stark!!!! Jag blir stark av att läsa den! Kanske låter konstigt men kan inte förklara varför bara är så=O)
är så underbart att du lever ditt liv som du vill. Vi har bara fått ETT liv och när man tittar på det, lite på avstånd så ser man hur lite TID vi faktiskt fått att göra nåt av det. Man ska leva fullt ut, hela vägen tavara på kärleken när den kommer♥

Är så glad för din skull=O)
Många kramar♥

______________________________________________
Pernilla Padrón Engdahl

Älskade _________ ♥
Får jag lov att lägga upp ditt fina meddelande på min blogg,- bara för att visa ATT det finns ljuvliga människor som du,- bland alla hemska elaka kommentarer.. Jag skriver inte ut ditt namn såklart ♥ ?

___________________________________________________

  • Klart du får vännen!!!!
    Hade tänkt att skriva det på din blogg, men visste inte om du skulle misstycka.
    Jag står för varje ord!!!! Tycker du är sååå modig och stark.
    Finns ingen som vinner på att stanna i en relation om inte kärleken finns där!!! Om man har sån tur i livet att hitta äkta kärlek är man fruktansvärt dum om man inte tar ett hårt tag om den och håller fast!!!!!!
    Du visar att man ska vara stark ärlig och stå för vad man vill och känner. Inte kasta bort nåt!!!
    Stå rak och stå stark följ DIN väg!!!! Det är då man på riktigt LEVER!!!
    Stora kramar från en som beundrar ditt mod och styrka♥

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0