GOD MORGON

 


Hoppas du sovit gott..

__________________________________________________________

Det var 6tim och typ, 9minuter sen jag uppdaterade bloggen sist.
Ja,- jag är ruskigt trött.
Men jag mår bra
Ruskigt bra


Idag är jag återigen själv med flickorna.
Vi ska göra morgon, vilket innebär denna söndag 6/11-11
- frukost, barnprogram, kaffe och packa det sista i lådor.
Sen åker vi till lägenheten. Gör det lite hemtrevligt med krukor, tavlor, klär på dynorna på soffan och lägger sängkläder i sängen.
Ser fram emot att inreda flickornas rum. Känner för Rött denna gång. Säkert något som kommer ändra sig. Men jag kommer lägga mycket tanke bakom varje rum. Hurkulsomhelst <3


Men nu måste jag dricka kaffet och servera frukost till den stora.

_______________________________________________________________









___________________________________________________________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0