I DATORNS LJUS

 




Idag är en riktigt bra dag. Halleleluja. Kanske om man tror på något riktigt mycket så funkar det. För jag vet att såhär fort kan omöjligtvis medicinen ha verkat. Men jag åker nog snålskjuts på en annan känsla. Och jag tänker åka med. Inte hoppa av i första taget inte.
Inte alls.

Ikväll är det träning igen. Var o körde skivstång intervall (styrka/kondition) igår. Lovit. Det är det absolut bästa passet i veckan. Alla mina glädjeämnen frigörs i den svettiga salen.
Unts unts unts baby . Sån musik är det. Känns som ett mindre disco. Och så tränar man i det. Hurkulsomhelst.
Häng på vettja!


___________________________________________________






Saknar flickorna så det gör fysiskt ont i mitt mammahjärta. De ska sova borta inatt. Jag får ligga i stora tjejens säng inatt o insupa all hennes doft från kudden. Ljuvliga ungar.

 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0