J O B B A - J O B B A - J O B B A

Nog för att jag varit på kurs i tre dagar..
Men då o då k u n d e jag känna att tiden stod lite stilla.. bland paragrafer och lagar.
Men nu har man intyget inramat på väggen......not.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Imorgon börjar kneget igen. Industritugget.
Kan jag ha.
Välkommen till verkligheten. Bland värmeskåp, slipdamm och 3kronors frukt.
Nu är väll inte de grejjerna direkt representativa för den kultur som råder inom industriarbetet.
Stålhätta, spackel och handtruckar.
Radiokåpor, stänkskydd och sågblad.
Blåkläder, stämpelklocka och beslag.
Ni vet vad jag menar..
Det sköna med industriarbetet är snacket, det är rakt, hårt och väldigt lågt. Men det är charmen och det finns inget annat ställe där buskis-skämt är så klockrena som vid 11kaffet.
Jag har fina arbetskollegor. Skulle påstå att de är oerhört viktiga
Härliga typer som lyckas varva humor under bältet,- med seriösa samtal om livet i stort. 
DET är kompetens det. 


_ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _









_

Jag ser fram emot morgondagen något enormt. Men först måste man sova sött.
Inatt sover jag själv och det är näst sista natten innan jag får dela min säng med flickorna mina <3
K A N I N T E L Ä N G T A M E R Ä N J A G G Ö R N U  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0