JUST A KISS - LADY ANTEBELLUM

Hade ni trott mig om jag sa att jag tog kvällsmedicinen aka sömnmedelsmedicinen PÅ MORGONEN idag?
-
DET var PRECIS vad som hände.
 Så snurrig var jag efter panikuppvaknandet på soffan i lägenheten.
Vid 8.15 fick jag gå till min bas och begära en timeout.
Jag bytte vila mot frukost.
Jag var groggy.
Det var den sista tabletten, den ville liksom jävlas ut i det sista med mig
Finns inget så skönt som att sova när-man-inte-får.
Eller.Jo.Det.Finns.Det

_




Jag har precis kommit hem från Skivstång-Intervall. Hurgöttsomhelst.
Kände mig dock tjock i spegeln.
100kg späck
=
Ister

Jag VET att så inte är fallet, att det snarare KAN vara så att jag är lite rubbad i tankeverksamheten angående det..men så är det. En ständig kamp mellan idioti och förnuft.
Förnuft och Idioti.



___________________________________________________________



Imorgon händer nått fantastiskt kul.
Ett steg mot det stora priset jag utsett till MIG SJÄLV för jag gått ner mer än 20kg sen april.
G u e s s
(   o  )(   o   )



___________________________________--




Må så bra och våga satsa lite extra på det du vill.
Vi lever NU

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0