RAK I RYGGEN OCH MED EN FANTASTISK VÄRDIGHET




..går han ut genom dörren. Pappan till mina barn. Han är den bästa pappa jag kunde ge dem. Jag bara älskar att se deras relation på håll. Hur mycket han älskar och så fint han behandlar dem.
Och dom älskar sin pappa. OM dom gör!




Idag var jag bara tvungen att ge han en kram innan han åkte.
Vi hade det djupaste samtalet en mamma & pappa, två vänner kan ha igår. Jag beundrar att han ens är så vänlig mot mig. Men så är han. Stort.

Jag önskar honom all lycka man kan önska någon i livet.
Jag kommer alltid älska honom. För att han är den han är, och pappan till mina barn.
Han får aldrig förändras.





____________________________________________________________


Igår var min första dag mot ett balanserat liv.
Jag kunde inte tillbringat den på ett bättre sätt.



Det är svårt att unna sig Lycka mitt i allt detta. Men jag måste sluta vara så hård mot mig själv.
-Jag följer ju bara med livet. Följer hjärtat.
"hjärtats väg kan vara den svåraste vägen att vandra"



_________________________________________




Nu är det tänt i pannan och öppna spisen. Varmvatten och mysfaktor. Kan jag ha.




___________________________________________
Trevlig Tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0