VILKEN PACKÅSNA JAG ÄR

finns liksom inget charmigt med någon som bär o kånkar på saker. Men gör inte jag det,- gör ingen annan det heller. Och ska jag hinna in med alla mina saker till den 15e, så får jag hålla jämnt tempo.
Körde 5gånger fram o tillbaka med bilen igår, - från huset o lägenheten,- från lägenheten till huset.
Det blev sent, efter 22 och lång stund efter högaljudsförbudet som stod på kontraktet. Men jag hoppas dom har överseende. Jag gjorde allt så tyst jag kunde. Det är dock svårt att lyfta soffbord, soffdelar och stolar u t a n att kantstöta mot trappan upp till lägenheten.

Mitt i allt ensam-flyttande var jag lycklig.
Det flöt på bra. Barnen o deras pappa var hjälpsamma hemma i huset och det kändes riktigt bra.
(Om man får lova att ens säga så.) 
Så nu har jag bara lite tyngre möbler, sängar och kläder + badrumsgrejjer kvar.
(Säkert en hel hoper till, men det visar ju sig mot slutet.)



____________________________________________________________________


JAG VILL BEHÅLLA L I T E FÖR MIG SJÄLV <3
..om ni förstår..
Har fått förfrågningar om att lägga ut bilder på mitt nya hem här på bloggen.
- Det kommer jag inte göra.
Jag k a n s k e kommer lägga ut saker som jag tycker är vackra, som betyder något speciellt eller ..bara för att jag känner för det ;) Men jag har bestämt mig för att behålla den delen för mig själv. Liksom relationslivet. Vem jag träffar, vilka jag umgåtts med under dagen och andra händelser som berör ANDRAS privatliv.
Skulle jag göra det någon gång, så har jag först sett till att det är okey med de berörda.
Så,.. KUL att ni vill se och är lika intresserade av indredning o detaljer som jag, men vill ni se hur jag har det får ni komma på en kopp kaffe nån dag. Välkomna <3

______________________________________________________________________


Nu ska jag äta min råggrynsgröt.
Jag tar 2dl + 3dl vatten + 1krm salt
Det får koka upp någon minut. Sen stänger jag av o sätter på lock.
Där får det stå i ca 10min o förvälla lite.
Sen äter jag det helst med lingonsylt och mjölk.




Godmorgon <3




_______________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0