Denna bilden säger endel..








Jag har inte varit hemma länge. Jag var o tränade ikväll. Medelgympa med en otrolig instruktör. 
¨Ge mig lite av dig¨ tänkte jag medans jag gjorde dubbel klapp-hopp x 4 ^ till låten 
Rain over me - Pitbull feat Marc A. 
Det var ett skönt pass. Men när det var dags för streching o avslappning så kom ett slags kväljande obehag genom kroppen. A l l t kom ikapp mig medans jag strechade baksida lår, ljumskar och stjärtmuskulatur. 
Hur vidrig kan man vara? Jag kände bara att jag kunde ställa mig i kön för rakning.















 Solade lite i ståsolariet. Kan inte hjälpa hur mycket jag älskar det. Mig kvittar rynkorna, det är ett senare problem.

Gjorde matlåda.
Lunch: Wook Golden + omelett .
Mellanmål: KESO + torkad annanas, papaya och apelsin m nötter 
..Frukosten får jag göra innan jag går imorgon. för ska jag väll?
Gå eller Cykel - Inga andra allternativ för fröken 10 000steps-minst-om-dagen-och-nu-skärper-du-dig-o-tar-tag-i-de-sista-5kilona-också.











Har känt mig lite märklig idag. Lite manisk, men samtidigt deppig.
Har gjort en hel del i hemmet. Vågar inte ens skriva. Men fina saker som jag nog kommer ha uppe och framme ett tag. Jag får ofta inpulser att skapa. Det kan vara allt från måla om en byrå, tapetsera en vägg, flytta hyllor- möbler-gardiner,till att göra en tavla av knappar. Lägga ner mängder med tid och lim i värmelimspistolen,.och sen helt plötsligt stanna upp. Titta på skiten. Och städa undan den, precis som om det aldrig hade hänt.
Jag har många sånna projekt. Jag startar dem med en e n o r m passion och tänker doktorera i ämnet,- när jag i nästa stund . andas. och inser att de e just s k a p a n d e t jag vill åt. Försvinna in i något. Eller bort.  

^Call me^



Jag ser så fram emot läkarbesöket på fredag.
Ska köpa en blomma till honom. En blomma och ett litet tack-kort med citatet ;

^ YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE..Until being STRONG is the ONLY CHOICE YOU HAVE ^










Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det citatet "you never know..." Står på tavlan i vårt klassrum :) Ett av våra coachledord typ..

2011-10-27 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0