Hoppas han inte tar tillbaka dig..

va det någon som skrev till mig. Anonymt. Lite fegt tycker jag.
Men man FÅR tycka och tänka som man vill. Väldigt skönt tycker jag. Det är bara det att det oftare är människor som klagar ÄN ger beröm. DET är sorgligt. 
Det som är talande för den människan, som gav mig den kommentaren,- är att den heller inte mår bra.
Jag är bara en hobbypsykolog. Men det räcker nog för att förstå.
Det är när man önskar andra människor illa man behöver se över sitt eget lidande.
Jag hoppas denna människa kommer till insikt.
Jag tillhör inte de människorna som kan slå bort elaka kommentarer. Och det kommer jag få. Det finns alltid människor som vill trycka till. Det är omöjligt att tro att a l l a kommer förstå mig.
Denna blogg har alla tillgång till. Även de människor jag har valt att klara mig utan i livet. Jag har valt bort människor av en anledning. Det behöver inte vara någon specifik händelse just. Det kan bara vara så att man har fått nog av dens sätt att påverka, suga ur musten och sprida negativ energi runt sig. Och det kan man vända o vrida på lite hur man vill. Men jag tror ändå att vi måste vara mer noga med vad vi väljer för umgänge.
^Man blir som man umgås^


Till dig, butter. Klipp ut o spara ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica Ahlsèn

Tycker du är oändligt stark och modig som vågar vara så öppen som du är!!!!

Många stora långa styrkekramar till dig!!!!!

Veronica

2011-10-25 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0