JAG VET VEM JAG ÄR NÄR JAG ÄR HOS DIG


VEM LÄMNADE VEM

-M.H



Jag får inte ihop modell och verklighet, som hon sa, den dära Melissa.
Har alltid annars fått lite kräkkänsla på folk som citerat melissa eller winnerbäck. Nu är jag där.
Herregud. Vad har hänt den senaste tiden efter den senaste kräkkänslan?
En hel del.

"Nyss fick jag lyssna till ditt skratt, du sa att du saknat mig inatt,- det har jag med"
Undrar vad han har för liv egentligen, dendär Lasse. Undrar,- för hur kan man annars sätta alla ord så rätt i en mening, som han sen ger ton till. Beundransvärt.


_________________________________________

JAG har en otrolig vän.
Hon var precis o hämtade barnen. Så jag skulle få några timmar för mig själv och "göra-det-jag-vill", som hon sa.

Det jag VILL
Det JAG vill

OMÖJLIGT




Men jag har lusten att dra duntäcket över mig. Gråta. Gråta tills jag inte har några tårar kvar.
Har provat det förut. Men det funkar inte så. Det finns alltid mer tårar att hämta.

^Jag har inga goda råd. jag ber till gudarna om nåd.^



Nu ska jag ta mig samman. Ta på mig en sporttopp så inte de hemska taxöronen skvallpar fritt. Ser för kul ut. Och jag är inte på humör för att bjuda på det idag ;)
Tänkte springa 8km.. se hur jag ligger till. Har sprungit för dåligt det senaste. Skärpning Engdahl.



__________________________



Jag har ett viktigt beslut att ta.
Livsavgörande. Livsviktigt.
Sen var det de där med att livet redan är skrivet. att om vi bara lyssnar till hjärtat och går på känslan så faller bitarna på plats.
Av sig självt då? . 
   







Kan ingen leva åt mig?
Skicka gärna ett mail med namn, ålder och kön.
Och HUR du skulle leva mitt liv annorlunda?..
Och VARFÖR just DU är den rätte/a att ta sig an uppgiften?
[email protected]

(Du kommer självklart att få tillgång till dina egna tankar. Mina är ur funktion.)
DS.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0