"STACKARS DOM SOM ALDRIG BRYR SIG - STACKARS DOM SOM ALDRIG TYR SIG,- TILL NÅN ANNAN ÄN SIG SJÄLVA "

"STACKARS HAN SOM INTE GRÅTER - FAST HAN SLÄPAR PÅ ETT HÖGHUS - "

"STACKARS MANNEN MED MEDALJER, SOM BARA PUTSAR SINA MINNEN - HAN SITTER TYST BLAND GAMMALT SKROT OCH KAN INTE SE FÖR ALLT SOT ATT INGEN SITTER MITTEMOT"

"STACKARS HON SOM FLYTER MED, SOM ALDRIG LÄRDE SIG TA SATTS.."

"STACKARS DOM SOM STÄNGER IN SIG....STACKARS DOM SOM TITTAR PÅ"


"......   "



Polly till frukost. Inte bra någonstans. ^Det var detdär med kontroll^.
 Tappar jag kontrollen är jag lika med 0.
-Men så är det idag, jag kan inte bli arg på mig själv, men klart jag blir. Vilken jävla fake man är som predikar om kost och hälsa,- och sen ballar ur så fort något nytt och skrämmande händer i livet.
Fake eller bara männsklig?

Idag får jag min dom. Pappersluntan är kall. Tänk på mig klockan 15.oo







_______________________________________________



Bilder från min barndom och beteenden kommer tillbaka. De spelas upp som en sämre matrix-film.
Matgömmor jag hade.
Gånger jag dunkat mitt huvud i betongväggar för jag inte kunde fatta hur jag tänkte..
Gånger jag låtsades att min mobil ringde och jag svarade högt, så alla skulle höra att
- Aadå, jag kommer hem i tid. Jag lovar..
Så de skulle tro att någon brydde sig.
Killarna, männen och relationer jag avverkat.. - Hur skulle någon v i l j a bry sig?



_______________________________________________________________



DOM SOM VERKLIGEN VILL TA SITT LIV - GÖR DET UTAN ATT HOTA

fyfan vilken lögn. och så jävla fegt att säga så. för skulle du tänka annorlunda skulle det kanske krävas lite engagemang av d i g . nej, fy, du har ju nog med ditt.


____________________________________________________________________



" ALLDELES NYSS FICK JAG LYSSNA TILL DITT SKRATT .
DU BERÄTTA ATT DU SAKNAT MIG INATT,- DET GÖR JAG MED .....
SOM OM NATTEN HAR SETT ALLTING OCH STILLA SJUNGER MED "



______________________________________________________________________


Mannen ringde innan och frågade hur det kändes idag, han syftade på att jag skulle få träffa läkaren.
Jag berättade hur jag kände och om drömmarna jag drömt inatt. Han sa att
- Om det kommer män i vita rockar och har med sig en tröja, -ta i n t e på dig den då!
I vanliga fall skulle jag skrattat. Mest för hans skull. För att ge han poäng. Men min humor har vridits om lite tills idag.

___________________________________________


Har funderingar på att börja med innebandy igen. Känner starkt för det. Och kan inte vänta tills fotbollsträningarna börjar. Jag ska satsa nästa år. Som en seriös comeback när man är en tant på 25. Jo, jag får säga så. För jag hörde om duktiga 98:or. 98:or!!! 14åringar.
Men de e ju klart. Jag var ju själv 14 när man fick komma upp i damlaget och passa med de äldre utan humor. Eller iallafall inte samma humor som vi. Tragiska tyckte jag dom va när de skällde på oss för att vi fnissade, som oftast, i väldigt opassande situationer. Men detär så det ska vara. Nu ska jag Hyschssa på dom.
Det är djungelns lag.

___________________________________________

Ska göra mig iordning och sminka mig ett ansikte. Har glömt att jag kan bli söt. Jo, det kan jag. Jag kan faktiskt bli söt om jag anstränger mig. Kanske tar jag ett kort och visar.. det är ändå en dag att minnas.
Tänk på mig klockan 15. 























L O V E L Y   F R I D A Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0