VILKEN HÄRLIG DAG

Idag vaknade jag med ett äppeltjäckt leende.
Idag ska jag jobba som gårdfarihandlare aka knalle på julmarknaden i Västervik.
Jag älskar den typ av försäljning och kundkontakt.
Det är ytters intressant hur man på ca 5sek kan göra en kund intresserad eller ej. Ser man den gnutta gnista i dens ögon måste man ligga på. Mitt personliga mål är att locka fram ett leende ur den mest buttra kunden. Har jag också sålt till den kunden är det ^klart & betalt^. En otrolig kick. Jag föddes försäljare. Det är mitt kall. Men jag MÅSTE tro på produkten. Jag kan omöjligt sälja på något jag inte tror på. Vissa klarar det. INTE jag.
 

Idag är en fantastisk dag. Jag vill tro att det är såhär jag mår när jag mår som bäst. Och se,- när dagen kommer ägnas åt något jag älskar göra,- blir den per automatik BRA. Se så viktigt det är att välja det som gör en lycklig. Man blir som man umgås.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, lägga kylklampar i den lilla kylväskan och öva försäljningsknepen i spegeln ;)
och sen kommer bilen som ska ta mig till wästewik.
Ha en härlig Lördag nu ALLA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0