Vitt Vitt Vitt








Jag målar saker i vitt. Det ger mig ett inre lugn som jag inte kan förklara.
Igår målade jag om svarta ramar till vita ramar. Svarta lyktor till vita lyktor. Träfärgat bokställ till vitt bokställ.
Det var på något sätt befriande att måla om våra bröllopsfotoramar vita. En ny början på nått vis.
Sen om VIT symboliserar allt vi varit igenom, låter jag vara osagt.

Men så idag fortsätter jag med att måla världen vit. Med en pensel skuttar jag runt till winnerbäck och bebis i sin matstol med ett kex varvat med vatten och glädjetjut. Älskade bebis som ger mig kraft.

Vitt med färggranna saker som sticker ut är min paroll. Det är JAG.


    


JAG GILLAR ATT OMGE MIG MED VACKRA SAKER..
 
Men VAD som är vackert är högst individuellt.
 









Kommentarer
Postat av: FruLindstrom

Vem var jag att be om hjälp? Pilla, din blogg är det ärligaste och modigaste jag läst. Du är otrolig som ger människor så mycket av dig själv. Du kommer nå ut med ett underbart budskap: våga vara ärlig, främst och först mot dig själv.

Kramar

2011-10-26 @ 11:59:09
URL: http://frunerolindstrom.blogspot.com
Postat av: Ulli

Jag är inne i en likadan period. Jag målar också allt i vitt. I helgen är det sovrummet som gäller. Väggar, tak och golv, allt ska bli vitt.

Så vill jag passa på att säga att du är en otroligt stark människa och du kommer klara det här också. :)

2011-10-26 @ 12:07:35
Postat av: Alex

Aha! En sån döskalle har vi fast svart. :) skitsnygg med ljus i.

2011-10-26 @ 15:08:15
Postat av: Annapanna

Gullegurkan vi kan gå med i samma klubb.. jaa du såg väl mitt vardagsrum..? ÅHÅÅÅÅ vitt ger en underbar lugnande känsla <3 Go for it girl! :)

2011-10-26 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0