MAN SKA INTE LÄSA GAMLA TIDNINGAR - så då skiter vi i en summering i text för den senaste veckan.

jag bjuder på lite sköna bilder istället.
Btw:
Märkligt det känns att trycka på tangenterna. Skönt, och lite känslan av
"borta bra men hemma bäst"
Kände så när jag körde bil igår också., för första gången på länge.
Jag ÄLSKAR att köra bil.
Internet har inte hittat hit än.
Så säger A iaf. (mr.Teknisk him self)
.
Jag har haft en tuff vecka.
MAGSJUK
Operationerad i falköping,
3e lägenhetsinflytten på 3månader
och pappershärj.
Så det känns gött att vara delvis back in buisness.
delvis
________________________________________________________
.
PÅ LENNARTS
MAGSJUKASTE
VS



= 1-0


.
ÄNTLIGEN kom klockan upp i nya köket




TM



Fick blommor med blombud
TACK flickorna A&A
<3


BAKADE BULLAR

SKÖNT FOLK KOM PÅ FIKA


hoppsansa, råkade visst stå blommor på bordet ;)


Åh! Fick ju sovmorgon med färdigt frukostbord när jag kom upp.
Har haft jobbigare morgonar.





Flickorna fick sitt nya rum.
Underbar känsla när de älskade det.



Sådär, nu har vi uppdaterat en del.



Ha det braa
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0