JAG HINNER INTE GE TILLBAKA ALLT JAG FÅR

Jag har världens bästa vänner. Jag har sån otrolig tur. Jag har dem kvar i ur och skur.. De finns, är omtänksamma och levererar. De är ärliga.
Jag hade aldrig i livet orkat plåstra om alla sticksår från livets dans på rosor.
Klart det är stötigt och störigt med skrytvänskapsdravel. Men hur ska jag annars få ur känslorna kring detta.
Jag har inte alltid haft såhär många nära vänner, så bra, så fina. Flickor speciellt. Jag har haft svårt med vänskap till tjejer. Jag har gjort övertramp och alltid varit för burdus och säkert frånstötande.
Jag har haft mina grabbar. Ni vet tugget, inget knussel, ett slag och sen går man vidare.
Jag får blombud, tvättad och vikt tvätt när jag var dålig och A jobbade, matkasse utanför dörren, skjuts, barnvakt, hjälpande händer och pysselom..
Älskvärda människor. Allt ni ger ska ni få tillbaka.
Jag tackar er alla, det ödmjukaste och hjärtligaste.
Fan va jag älskar er män & kvinnor kring mig och vår familj.
Nu har jag kvinnor runt mig.
Jag har valt dem, och de har valt mig.
Så okomplicerat.

Anna Jacobsson. Starka, älskvärda, kärleksfulla trebarnsmamma, hårt arbetande, glada, hurtiga, engagerande, givande, roliga, omtänksamma, gudagoda Storasyster. Du är ENORM med din vänlighet och förmåga att lyfta människor.
Jag vill ge dig världen.
Kärlek/ lillsiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0