VA DU FÅR STÅ UT MED MYCKET

Min älskade.
Han har det minst sagt lätt med mig i sitt liv. Han får hoppa över viktiga träningar, åka hem från sitt jobb, åka akut till sjukhus och serva mig med kärlek , omtanke och febernedsättande preparat. Han får höra på mitt dåliga tålamod och tristess över att inte kunna träna. Mitt missnöje över att inte ha arbete eller dagisplats till barn. Han är världens bästa extrapappa som har funnit sin roll med en sån otrolig pondus och säkerhet att allt kring det görs helt utan knussel. Är uppe först på nätterna och har omtanken som en riktig förälder. Han är beundransvärd.
Han får ta en del helt enkelt. Men han ÄR MAN. Han fixar allt.
Nu har han jobbat natt, är dyngtrött. Och vill säkert inget annat än att sova. Då ligger jag här. I sängen. Med infektion i kroppen och upp emot 39 i feber. Välkommen hem hjärtat.

JAG ÄLSKAR DIG ANTON LÖVGREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0