CHECKA DENNA MÅNDAG

Gött att 50% är CHECKAT
Nu har jag mailat, betalat, arkiverat, organiserat, ringt och bokat besiktning, vårdbesök och ätit frukost.
checketticheck
Nu återstår bl a att fylla i blanketter,- vilket kommer ta flera timmar.
Men först så ska jag ta en pause. Det måste man. Är helt slut i huvudet efter att ha varit framför datorn o papper i 3tim.
Så nu blir det att duscha och snygga upp mig.
Ska köra utan mössa idag.
Känner att mössorna får ligga på hyllan ett tag nu.
.
Måste köpa nya fotbollsskor kom jag på. Kommer på det lite då o då.
.
.
Sköterskan jag pratade med var bekymrad över den dubbla kombinationen penicillin jag ätit nu i princip sedan den 12dec. Min magfunktion är ju helt utslagen. Den typen av medicin är aggresiv mot kroppens egna goda bakterier. Jag slutade med medicinen igår.
"Käre gode Gud i himlen, hjälp mig i önskan om att slippa en infektion där jag opererades i torsdags förra veckan. Amen"
Så jag ska göra tester idag. Förnedrande, men absolut inte sällsynt. Inget man pratar om,- därför gör jag det ;)
.
.
A jobbar natt. Han sover.
Ni vet vad jag sagt om att krypa ner brevid den man älskar.
Ni vet känslan.
Där har vi det i kombination med att INTE få göra det, inte störa honom i skönhetssömnen.
Inte väcka. Fan så svårt det är när jag vet att han ligger där i kalsongerna, ..med den kroppen.
Bit ihop.
Hans väckarklocka är ställd på samma tid.
Han vaknar om 1tim 5min
Då ska jag kasta all min tyngd över honom.
Chock-väcka
.hejsålängehej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0