DIABETESGODIS PÅ GODISHUSET

Idag fick jag liten sorg inom mig.
Vad fan är Fredagsmys utan någon form av godis..
om så bara en bit.
Så efter att ha letat o sökt, på hylla o lager, så fick det bli en chansning att Godishuset skulle ha nått i den stilen.
SJÄLVKLART
Andra gången, längst ner på vänstersida i mittenhyllan..typ 5sorter
Skumbananer, skumgrishuven, hallon/lakritsskallar, geléhallon, båtar och det som är till höger på andra bilden..
(Fullproppat med de farliga E-ämnena och sötningmedel= bara rent skit)
Men dock, Godis, så vackert.
Kände att jag saknade nått till kaffet ibland.
Sen slog det mig..
Sempers Djungelkex och ABC-kex är ju endast sötade med russin..
Har ju bara köpt dom till barnen innan..
Nu blir det en till att raffsa i den kakburken =)
____________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0