EGENGJORD KYCKLINGKEBAB. GT + BILAGA. UPPTAKTSMÖTE. DATORN & ITALIENSKA LIGAN.

Fruktansvärt störigt med felvända bilder.
Blir så lack. Fattar inte varför det inte går att vända dom?! Nått man måste installera eller skit i bildprogrammet. Ni ser, jag fattar ingenting om det.
A är på upptaktsmöte med sitt lag. Så här sitter man, ensam, utan barn, influensasymptomer (men inte alls lika starka som igår då jag låg helt utslagen halva dagen) tända ljus, kass mage och halvt vissna tulpaner i en vas.
Jag tog bort de vissnaste bladen innan idag, stympade stjälkarna ytterligare, bytte vatten, - och vips så kan man ha dem några dagar till. Fan så ointressant.
Inte konstigt att jag tappat från 5-800 läsare till ca 100 som läser varje dag.. haha.
Mitt liv är kanske inte lika saftigt och intressant längre.- Eller så är det det ;) ..bara det att jag inte skriver här om det. Mitt liv är alltid väldigt intressant och händelserikt. Många ber mig skriva en bok, andra säger att jag har varit med om mer i mitt liv nu,- än vad många är med om under en livstid. Och så är det nog. Personer som jag hamnar i alla möjligt märkliga sorters situationer och händelser. Oftast sätter jag mig i dem själv. Men annars så verkar det som om jag dragit den lotten.
Bring it on!
Men så kommer vi till den punkten att jag endast skriver när JAG känner för det. Inte när någon ber mig att uppdatera.
Och sen har jag fått önskemål om bilder.. är riktigt kass på det där med att ta kort på mig själv,- utan att bryta ihop i ett patetisktskratt. Jag har liksom kommit över det där med att ta massa kort och sen välja ut de bästa. Eller så är jag inte lika säker längre. Självförtroendet dalar när jag inte tränar och känner mig fit.
Jag flexar gärna annars.
I vår och sommar kommer jag nog mer än gärna köra VM i OS i att ta bilder på mig själv.
Men just nu känner jag mig som en finnig tonåring med chipstuttar.
Har kört med mössa nu när jag mått bajs. Idag var första gången jag sminkade mig på evigheter. Man mår så otroligt mycket bättre av att duscha o sminka till sig när man börjar känna sig piggare. Det är ju vida kännt. Inget nytt.
.
En sak hönni, en sak jag stör mig på är slentrian-meningar som sägs. Jag syftar då på t ex när någon frågar om ens nummer och man lite stressat försöker komma på det , men man ursäktar sig och då säger motparten:
"man ringer ju inte sig själv direkt"
mehehe
Man blir så trött. Oftast vill jag inte ens ge numret efter det.
Finns mängder med sånt som sägs..
.
.
Blev less på att va ensam. Hörde PL-vrål från grannen. BFF degar efter nattens utgång och jag har slått mig ner under ett par utslagna ben.
fresch
.
.
Fick hopp innan.
Har undrat länge över min katastrofmage, syftar då på alla bristningar.
Bristningarna kommer mest ifrån mina två graviditeter. Jag har en hud som inte vill mig väl. Den vill påminna mig om varenda expansion jag utsats för. Övervikten bidrog nog till endel ränder med. Hejja.
Men det drar ihop sig fint ändå, beundransvärt.
Men det är absolut inget kul med denna deg-häng-sladdermage man drar runt på.
"du har ju fått något fint utav det"
KÄFTEN
Tänker inte förknippa mina barn med dessa onda bristningar. Mina barn växte inom mig. Huden är skalet och absolut inget som jag tycker jag ska älska b a r a för att jag varit gravid.
Samma sak som när någon är tjock och har barn: "ja men du har ju precis fått baarn.."
Inte fan kan man säga att barnen gör en tjock. Man äter MER än man GÖR AV MED.
Enkel ekvation.
Nu är jag hård, men kom igen. Va lite ärlig mot dig själv.

Tror jag kan bli riktigt het när jag blir fit till sommaren.
Kanske kommer jag tycka mina bristningar är lika charmiga som på denna milf..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0