FREDAG,- och det tackar vi för!





Tröttsamt
om TVÅ LÅTAR SOM GER MIG KRAFT - ATT KLARA A L L T:
Vet inte vem, men någon stör DU dig på SÅ.
Någon kryper under ditt skinn.
Antar att alla inlägg är till för att du själv intalar DIG annat, låtsas via texter vara stark.
Men tyvärr texter, låtar ALLT påvisar allt annat än orden DU skriver.. Och som vanligt vara avklädd.
Du ÄR ett skämt. Har svårt att tro att någon, någon alls ägnar dig ens en smula tid & tankar som du skriver om.
SVAR: Jag är männsklig. Av 100 kommentarer kommer 1 sån här från dig.
Jag har aldrig påstått att jag är stark a s t , eller att jag klarar allt,- a l l t i d .
Det är en kamp. Men jag kämpar på. >Och är inte livet så?- En kamp i mångt o mycket.
Kul att du läser min blogg! Men du, tagga ner lite ;)
Ta hand om dig!
Kram /P.


__________________________________________________________________________________

Jag vet att jag fått rådet att inte ens ge sånna här personer utrymme.
Jag vet.
Men det liksom kittlar mig. Ord o tankar  från sånna här parasiter får mig att förundras.
Jag kan inte låta bli att tänka på vad det är för människa som sitter bakom sin dator,- säkert innan den har skrivit detta inlägg, suttit och skrivit "snuff och gull" omkring sig på andra klassiska forum.
Det bara känns så. För visst är orden väl valda.
Och visst känner den människan en avsky mot mig.
Det är inte den sista personen att göra det heller.
Men jag har så svårt att förstå att människan måste få ur sig dessa ord. Mår personen bättre?
" Yeees DÄR FICK HON! "
Jag blir luttrad, jag har blivit hårdhudad.
Detta får mig att skaka på huvudet och bara vilja krama om personen.
Människan i fråga kommer streta emot till en början.
Jag kommer svara:
"såååja såååja" "allt blir bra" "allt kommer ordna sig" "gråt ut bara.."
Personen kommer slå mot mitt bröst och inte vilja kramas, - inte röras vid mig.
Men jag ger mig inte.

För jag tror.. att det är JAG som krypit DIG under huden vännen..
Nått har jag berört hos dig.

KOM så kramas vi, du f å r slå lite på mig om du nu måste.
Men sen kramas vi <3







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0