FRUKOST. INTAGNING 1. KÖR!

Gick inte att vända på bilderna.
Det är n o g så störigt med matbilder ändå.
Nu är det t om värre.
_
JAG HAR TAPPAT DET FULLSTÄNDIGT

-



.
Jag ringde Akuten precis.
Jag känner att något är galet.
Jag fick ringa vårdcentralen på måndag.
Alltid lika pinsamt när man blir backad bakåt i kön.
Men på måndag är det jag som ringer
till Vetlandas vårdcentral.
Hej
.
.
"Jag ska mangla och göra långkok.."
-sa tanten 08:16 på Rickard Olssons fråga "Vad ska du göra idag?"
#RingSåspelarVi
___________________________________________________________________________
Idag blir det en fortsättning på pappersarbetet med AMF.
Jag har precis börjat men det liksom räcker nu, fast det kan ju inte jag bestämma. Får dom bestämma, vilket dom också gör, så räcker det verkligen inte.
Så då får man fortsätta fylla i de förtryckta pappersarken.
.
.
... . . .. . .. ... .
A sover.
Jag skulle också sovit om jag bara kunde.
Nu när jag tänker på det så är det en av de mysigaste sakerna i livet..
krypa ner hos någon man älskar när de sover.
Då är de alldeles varma under täcket, förhoppningsvis med mycket hud.
Gnyende sträcks kroppen ut, lite smackande och man anar en frän andedräkt som BARA DÅ är ljuvlig.
Man slingrar ihop kropparna och man sitter ihop som pusselbitar..
för en stund.- sen måste jag ta mig loss. Det är sällan jag kan somna ihopslingrad med någon. Jag måste få yta. Sen brukar vi alltid ha någon slags kroppdel emot den andre.
En hand mot ett lår. En fot mot en vad. Baksidan på en hand mot sidan på kroppen.
..bara man rör fysiskt vid varandra..
trygghet&kärlek är den bästa huvudkudden
..(vafan kom det ifrån? har aldrig hört det uttrycket innan)
Nä, nu måste jag gå o krypa ner brevé mannen.
.  . ....
'
BIO ikväll
POPCORNCOLABACONCHIPS&PERSBRANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0