Grannen fick smaka på andra bullar!

Jag skulle ge några bullar till de nya grannarna/favoriterna J&C (inte att förknippa med klädbutiken)
Jag fick på sms att de inte fått dem.. Märkligt. Jag hängde dem just ugnsvarma på dörren. Hmm. Men se på fan. Fel granne. Fick det klart för mig när hm öppnade dörren efter jag knackade upp den. Men vi har fullt i frysen och jag hade redan skickat med det skönaste paret som var hos oss i snyltade tidigare, så begär inte fortsätta välgörenhetsgalan med tt ge bort bullar till främmande. Men ändå, sjukt v de måste smakat när de var så oväntade. Den är ju klockren. Helt oväntat få fika hängt på dörren. Eller ännu bättre~ ner nedtryckt i brevinkastet. En kladdkaka kan funka på så sätt.
Jag bloggar från mobilen. Ursäkta stavningsmissrna. Ni ser.
Grattis Clara! Världens vackraste 92a i ett par klackar. Snygga läppar också. Åh när hon målar dem röda. Skulle offra ett finger för att ha läppar som hennes. Kunna ha knallröda läppar till en rockig klädsel. En ljus feminin blus svart skinnjacka och svarta jeans. Pumps eller svarta sånna bruna jag har. (internt)
Älskar dig Anton. Världsmycket. Du är ägd.
#kärleksförklaring
GodNatt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0