INGET HAT I VÄRLDEN KAN ÖVERSKUGGA MIN KÄRLEK

Får du Hat - GE Kärlek
Då avväpnar du din fiende.

Ger du igen med samma aggression, och offensiva attityd- rustar motparten upp sig och ger igen, o igen.
Vissa personer, är lik Voldemort,- beroende av din reaktion.
Voldemort-personer vill se dig upprörd.
Då unnar o göttar de sig.
De suger åt sig din kraft och tar all din energi och växer med det onda.
Parasiter.
Klä av dig själv genom att visa ödmjukhet och kärlek,- då blir motparten den sorgliga i denna konflikt.

Men det kan vara svårt.
Jag må ha många ord på min lyra,-
men oftast kommer man på vad man skulle sagt,- i efterhand,
..när man lugnat ner sig efter konfrontationen.
Här om dagen s k u l l e jag sagt:
.
"..Åhå vad jag blir rörd.
A T T DU väljer att bry dig om MIG! såhär mycket :D
Gå runt o prata sådär,..lägga in egna åsikter..tycka o tänka o dela med dig i lunchrum o på alla möjliga pratstunder..(för finns det inga hittar du dem,-a l l t i d)
-  lägga din dyrbara energi på någon som du inte känner på djupet.
Okey då..-
l i i t e märkligt får jag väll tycka det är :),men okey. Nu bor du i ett trevligt litet samhälle med drygt 2000personer som alla har den outtalade uppgiften att fylla upp ditt behov av skvaller.. knappast möjligt.
Men jag beundrar ditt engagemang och din prestation att utses till samhällets skvallertossa,
- helt utan röstning,
- eller likt inför den 12e-december, fått chansen att ge ett ansikte åt titeln med åtminstomde 1bild i tidningen.
Men det fixade du ju ÄNDÅ.
Är MINA val S Å viktiga att du tar med det in i DITT liv för att diskutera.
Det ÄR stort.
Jag måste betyda mycket för dig-
för visst kan nog du hålla med om att man endast pratar om dom som berör.."



Jag hoppas s å att jag kan ge nått tillbaka till dig en dag.
En Bamsekram o orden:
-Vänd den negativa energi du sprider runt andra,- till POSITIV energi.-
och
ta hand om dig själv och DITT mående, -
då kommer även människor i din närhet må bättre runt dig..
Det är inte för sent
Hejja dig!



Kommentarer
Postat av: Madde

Som vanligt WOW!!!!!

Otroligt att det finns någon som kan säga det jag känner :)

Såå man är INTE ensam, men visst e det konstigt att vi är så många som tycket lika, å endå har jag ofta känsla av att dom elaka tar över å har makt!!Tycker ofta man hör när man pratar så här, att i stort alla säger så tycker jag oxå, men då borde ju livet se annorlunda ut!

2012-01-05 @ 08:25:35
Postat av: Bea

Förbaskat bra skrivet, hoppas nu då också att denne person, vars liv, du har så stor betydelse i, läser detta. Vilket han/hon säkert gör.

Du fick det kanske inte sagt DÅ, men du får det sagt NU!! Bättre sent än aldrig, (dock har det kanske inte samma effekt så här),

.......eller har det ?

Love You Pernilla. Heja D I G!!

2012-01-05 @ 09:00:59
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Storasyster

OH YES <3 STYRKASYSTER <3

2012-01-06 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0