MYCKET SNART STRYPER JAG EN GNU

Det var den 11-december 2011
Senaste dagen som jag sprang.
................
......
KAN DU SPRINGA? Men spring tills du inte orkar mer..
KAN DU HOPPA? Hoppa o studsa minst 3ggr om dagen,- bara för känslan. Rätt frigörande.
(Får göras i smyg)
FÅR DU BÄRA? Bär så mycket du klarar och hjälp den som inte orkar bära allt sitt tunga själv..
När JAG får göra allt detdära.. -
DÅ ska jag springa tills benen slutar funka..hoppa högst av alla och
bära på mina barn tills de blir tonåringar.
____________________________________________________
Jag VET vad jag klarar.
Jag har gjort det förr.
-25kg på 6månader
^smal & stark som en oxe^
Det är bara det att V Ä N T A inte är min melodi.
Ge det stycket till någon annat ffs
Jag vill springa, passa, tackla, hoppa, sparka, glida, nicka, studsa, ta i, brottas, slå, krama hårdast, ta polisgrepp på A, kasta macka m högern och kunna snärtas i omklädningsrummet. Jo, JAG är en snärtare.
-hoppa upp i en bröst-mot-bröst-gest vid mål..

Jag vill göra allt det och det andra också.
MEN JAG VILL INTE VARA STILLA
Stilla finns inte med i mitt vokabulär. Det är inte jag som skriver det ens nu, det ligger på Ctrl+V ,-
Just för att jag vägrar skriva det.
STILLA
Ge mig minst 1-2v till och ni kommer bli trötta på att se mig powerwalka o löpa.
Fittest ever 2012
Before´n after-pictures
- stay tuned.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0