PÅ TOASTOLEN MED SPANN I KNÄT

Finns det något äckligare man kan göra med sig själv?
-
Nu har jag inte spytt på mer än 10 timmar. Och det är ju bra.
Jag har fått i mig endel under dagen ändå :
.
-Två rågbrödsmackor och en banan

-En apelsin

-Omelette m rester från igår
-Hälsofil m Paulúns flingor
-2 isglassar

Skulle kunna tro det blir ca 16point hittils idag.
Det är ju inte bra.
Då lägsta points man b ö r äta för en SUND viktnedgång är 29points.
Och då vill jag även säga att ett JÄMNT intag är en av de viktigaste bidragande faktorerna till viktnedgång. Samma poäng varje dag.
____________________________________________
I vårt hem har vi inget man kan småäta. I regel. Vi har inga kakor, kex eller något som alls påminner om fika eller frossningsmöjligheter.
Jag är inte den som är den. Det behöver inte vara sött.
Jag kan hitta en gammal fralla, fylla den med massa ost,- slänga in den 25sek i mikron och ett glas obo´y till det och jag är i syndarnas himmel.
Jag kan skrapa ihop det mesta av de mest omöjliga till något osunt.
Men Nu har vi inte ens dom möjligheterna.
Ingen oboý, ingen ost ( vi köper endast mager till gratäng eller då det behövs och endast tillräckligt för den portionen ) Inga kex man kan lägga smör på, kanske en ostskiva och bygga knappt ätbara torn av.
.
,
Jag är en avdankad matmissbrukare med ofta starka tendenser till återfall.
.
,
TRISTESS är det som triggar min lust allra mest.
.
.
Varför har vi tagit bort det då?
Den största anledningen är j u s t  för att jag vill slippa återfall. Just NU när jag är hemma, sjuk och dan. Sen dec.
Jag har ingen kontroll när jag är ensam och kanske inte lika stark känslomässigt eller fysiskt som jag annars är, för tillfället.
SEN när jag har allt i schack, då bekommer det mig sällan. Då kan jag ha pollypåsar och kalla colaflaskor i kylskåpet och det bekommer mig inte. Och om jag skulle njuta av det,- då är det för att jag VET att jag KAN. För att jag precis tränat och jag vet vad plusminusnoll betyder.
Men där är jag inte nu.
f u c k
JAG HAR NOG SOVIT BORT 75% AV DETTA DYGNET.
OCH PÅ DEN VAKNA TIDEN HAR JAG
ÄTIT, "PUDRAT NÄSAN", SPYTT & KLIAT PÅ ANTON
Lite El Classico och blogg som avlsut också.
.
OSKÖNA ONSDAG


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0