SOCKERKONTRAKTET GÖR SUSEN

Ska ju inte väga mig förens på lördag.
Jag sa ju att jag gått upp mina kärlekskilon + sjukskrivningshindrad rörelse.. så +5.8kg är det ca som jag gått upp från nov-jan
Blä
Så nu när jag ställde mig på vågen i lördags så visade den:
80.0kg (inklusive 1.2kg silikon)
Jag skrek!
ALDRIG ALDRIG VÄGA NÅTT PÅ 8_kg!
ALDRIG
Och nu klarade jag mig med en ynka promille.
Tur för mig det..
Men det är vågen som visar sanningen..
(och jag menar då att den visar sanningen för den som har RÄTT kroppsuppfattning och vet vilken vikt man trivs bäst med)
RESULTATET AV VIKTEN PÅ VÅGEN BLEV:
Allt socker har tagits bort.
Sötningsmedel får vara okey i undantagsfall.
Kakor, godis, bullar och småätande är borta.

Bara en sån sak.

Men bara det gjorde att vågen visade
77.2kg (inklusive 1.2kg S.) igår, torsdag


Motion kommer i mitt fall när jag läkt klart och inte har strul med det.
Då blir det löpning, Powerwalks, Box och fotbollsträningar m.m.
Så sjukt taggad att köra tills jag känner blodsmak i munnen. Låter sinnes,- men den typ av idrottare är jag.
Allt eller inget.
Vill få tillbaka as´et som jag saknar i spegeln ;)




btw. nu när jag skriver så sjunger A medans han städar och damsuger o donar. Och här sitter jag, klar med mina uppgifter o bloggar lite. Det är underbart att höra han ta i i vissa partier och sen sänka rösten i andra.
Jag älskar honom.
ATT jag gör

______________________________


Nu blir det lite ärenden och sen FREDASMYS för hela slanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0