VAD HÄNDE MED ATT BARA BRYTA UPP LÅDAN, PLOCKA UPP MOBILEN, SÄTTA I SIM-KORTET OCH LADDA DEN..







  1. SEN BARA TUTA O KÖRA?


    JAG HADE GLÖMT ATT JAG VAR GLAD AV ATT KUNNA SMS:A, RINGA OCH IBLAND TA KORT..
    (nu funkade ju inget av det på min gamla, därför bytte jag)

    MEN ÄNDÅ,-
    NÄÄÄ NU NÄR JAG VÄNTAT SEN I MÅNDAGS PÅ DEN "HELT-OTROLIGT-MAKALÖSA-iPhonen", varit utan telefon längre än så,,-
    men så krävs det inte b a r a ^en nål^ för att få upp telefonen, ^en dator^ för att installera, ^visakortet^ för att ladda hem "appar" och ^någon som har en egen^ och gått igenom djungeln för att ens kunna använda den..

    ja, - f ö r u t o m det så krävs det:
    T Å L A M O D

    och det har jag INTE
    INTE NÅGOT ALLS

    Så nu har jag en sambo som är irriterad på att jag har gått från att vara lycklig över telefonen,- till att lacka, vara sur och har lagt min nya telefon på listan- (högst upp också)
    "Listan över saker som kan Fara åt Helvete"

    1. iPhone 4S (svart)
    2. Socker
    3. Gädda (fisken)
    4....
    (återkommande lista)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0