...

Anonym om RELATIONSSTATUS:
Hej!
Håller med dig om detta att sköt dig själv å skit i vad andra gör! Absolut!
Men grejen för dig, är att du har en blogg å delar med dig av ditt liv till många å då automatiskt ingår det att du kommer åxå få ta den skiten om vad folk tycker å tänker om dina handlingar.
För det kommer dom säkert att dela med sig av!!
Kanske inte allt till dig här på bloggen men hur lr hur kommer du nog få veta det.
Lycka till med livet, hoppas det varit värt det!


Svar: Att folk tycker o tänker har jag absolut inget emot. Jag tänker o tycker r ä t t m y  c k e t själv också. Det är inte där det ligger. Det jag menade med att ^andra ska bry sig om sitt¨, var mer till de personer som uttalar sig illa bakom ryggarna och till vänner till oss.-  Och sen kan människorna som talat illa, ha mage att vända sig till oss och "Lyckönska" kärleken.
Det är så nära falskhet man kan komma,.
Och det är j u s t sånna människor, som jag tycker ska bry sig om sitt^.
Tyck o tänk. Men är du inte bättre själv,- kan man börja med att se över sina egna brister innan man kritiserar andras. Oftast har just DE människorna tillräckligt med problem..fast kanske självdistans och självinsikt saknas.
Jag är fullt medveten att detta är baksidan med att vara öppen med så mycket som jag ändå är. 
 Kul att just du läser och tack för att du tog dig tid att skriva =)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0