VISST ÄR OMTANKE OCH KÄRLEK STÖRRE ÄN ALLA HATARE


Men jag MÅSTE försöka fatta att det a l l t i d kommer finnas trasiga själar som
vill suga ur, och trycka ner andra.
För visst gömde sig en av världens största hatare i bunkern innan han tog livet av
sig den 30April 1945?.
Visst fann världens ledare inget annat alternativ än att avrätta
massmördaren genom hängning den 30 December 2006.
(Sen om just det var rätt går att diskuteras).
Detta är ju extrema fall. Men det jag menar är att vissa hatar in i döden.
Inte ens sekunden innan livet rinner dem ur händerna,- ber de om förlåtelse.
Extremt. Men poängen är där.

___________________________________________________________________




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BEHIND EVERY SUCCESSFULL PERSON
LIES A PACK OF HATERS
______________________________________________________________







.
Motsattsen av hat. Människor man vill ha omkring sig:


Förbaskat bra skrivet, hoppas nu då också att denne person, vars liv, du har så stor betydelse i, läser detta. Vilket han/hon säkert gör.
Du fick det kanske inte sagt DÅ, men du får det sagt NU!! Bättre sent än aldrig, (dock har det kanske inte samma effekt så här),
.......eller har det ?
Love You Pernilla. Heja D I G!!
IP: 213.67.28.120
05 Januari, 09:00
Som vanligt WOW!!!!!
Otroligt att det finns någon som kan säga det jag känner :)
Såå man är INTE ensam, men visst e det konstigt att vi är så många som tycket lika, å endå har jag ofta känsla av att dom elaka tar över å har makt!!Tycker ofta man hör när man pratar så här, att i stort alla säger så tycker jag oxå, men då borde ju livet se annorlunda ut!

......om "VILKENMAKTDUHAR":
Finns ALLTID för dig <3
IP: 78.70.229.217

------ om Denna bilden säger endel..:
Det citatet "you never know..." Står på tavlan i vårt klassrum :) Ett av våra coachledord typ..
IP: 85.195.41.194

------- om A N D A S - A N D A S - A N D A S:
puss påre <3
IP: 90.231.202.62

-------- om Vitt Vitt Vitt:
Gullegurkan vi kan gå med i samma klubb.. jaa du såg väl mitt vardagsrum..? ÅHÅÅÅÅ vitt ger en underbar lugnande känsla <3 Go for it girl! :)
IP: 213.67.46.208

-------- om Det var en gång..:
Pernilla, du skriver så.....så, "målande". Jag känner det du skriver. När jag läser det du skriver, så ömsom skrattar och ler jag för att i nästa stund, känna att jag får tårar ögonen. Sluta A L D R I G skriva....jag tror du öppnar mångas ögon med det du skriver...tänk att du vågade skriva till denna kvinna...(för hand och allt ler), och tänk at du fick svar....det är rörande. Rörande att hon, precis som du, var, ÄR en så stor människa och kunde förlåta...det är i sanning S T O R T att förlåta. 
All styrka till dig... <3
IP: 213.67.28.120




(---------) om Vitt Vitt Vitt:
Jag är inne i en likadan period. Jag målar också allt i vitt. I helgen är det sovrummet som gäller. Väggar, tak och golv, allt ska bli vitt.
Så vill jag passa på att säga att du är en otroligt stark människa och du kommer klara det här också. :)
IP: 194.218.35.250

----------- om Vitt Vitt Vitt:
Vem var jag att be om hjälp? Pilla, din blogg är det ärligaste och modigaste jag läst. Du är otrolig som ger människor så mycket av dig själv. Du kommer nå ut med ett underbart budskap: våga vara ärlig, främst och först mot dig själv.
Kramar
IP: 2.67.14.139

------bjuder på sig själv OCH andra om Det var en gång..:
Har precis läst genom alla dina inlägg på rullande band.
All kärlek och styrka till dig!

Carpe diem, för bövelen!
Kram!
IP: 95.199.133.36

-------- om Hoppas han inte tar tillbaka dig..:
Tycker du är oändligt stark och modig som vågar vara så öppen som du är!!!!
Många stora långa styrkekramar till dig!!!!! 
Veronica
IP: 92.241.206.101






Therese ([email protected]) om Min värsta fiende..:
Lider med dig Pillan <3 tufft av dig att skriva ut hur du känner, bra för bearbetningen. Fick lära mig nåt en gång ......"man är inte redo att lämna ett förhållande förren man gör det utan några känslor alls, ingen ilska, vrede, hat, kärlek osv......först när du känner dig likgiltig inför separationen du gått vidare" styrkekram
IP: 2.67.12.185







--------) om När man går emot alla sina principer..:
Vet inte vad jag ska säga mer än att du kommer fixa detta!! DU ÄR GRYM! Att komma till den insikten du har gjort nu och ta steget, bara det kräver massa mod!
Kämpa på!! Kram
IP: 83.250.202.197

------- om PowerBoost:
<3
IP: 85.195.41.194

---------) om När man går emot alla sina principer..:
Jag tror på dig. <3
IP: 213.67.26.60

---------------------) om PowerBoost:
Den var en glad överraskning när jag öppnade FB idag å såg att du faktiskt startat en blogg =) Kommer följa den flitigt! Puss å Kram på dig!
IP: 83.250.202.197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0